Sprawdzamy dla Was doświadczenie, ofertę, warunki gwarancji, a także opinie klientów firm zajmujących się sprzedażą oraz montażem instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Zobaczcie, jakie recenzje zbiera Revolt Energy.
Revolt Energy S.A. – o firmie
Revolt Energy to młody gracz w branży OZE, istnieje od kilku miesięcy. Jest to kolejna firma w bogatym portfolio Grupy Blachotrapez działającej od 1969 roku na rynku polskim, a następnie europejskim i w USA.
Naturalnym kierunkiem rozwoju Grupy było uzupełnienie oferty o instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii i pompy ciepła, stąd postawienie na nowy brand. Revolt Energy świadczy usługi na terenie całej Polski, w każdym województwie ma swojego przedstawiciela, kontakt do nich znajduje się na stronie internetowej.
Ambasadorem marki jest piłkarz Kamil Glik.
Revolt Energy S.A. – kontakt
ul. Kilińskiego 115
34-700 Rabka-Zdrój
e-mail: kontakt@revoltenergy.com.pl
tel. +48 777 111 111
Oferta firmy
Oferta firmy, czyli instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii skierowana jest do odbiorców indywidualnych, firm i rolnictwa. Aby otrzymać szczegóły oferty wraz z wyceną dla domu oraz dla rolnictwa trzeba skontaktować się telefonicznie z konsultantem. Na stronie internetowej znajduje się jedynie zdawkowa informacja na temat oferowanego sprzętu, nie ma nic o jego cenie. Firma pośredniczy natomiast w uzyskaniu finansowania – kredytu lub leasingu.
Revolt Energy montuje pompy ciepła KAISAI oraz magazyny energii Soltax Power. Zamawiając pakiet: pompa ciepła i fotowoltaika klient może liczyć na dodatkowy rabat.
W opcji dla biznesu do wyboru jest montaż paneli fotowoltaicznych marki Talesun i inwertera w dwóch wersjach: Optimum (moc: 370 W) i Premium (moc: 450 W).
W ramach oferty klient otrzymuje: gwarancję produktową na 20 lat, gwarancję uzysku 30 lat, rękojmię na montaż 3 lub 5 lat oraz gwarancję na system montażowy, która wynosi 15 lat. Natomiast w bonusie otrzymuje: Gwarancję „Moc Słońca”, Gwarancję Całkowitą, przegląd on-line, e-monitoring oraz audyt (do 24 miesięcy). Na stronie internetowej nie pojawia się jednak informacja o szacunkowej cenie inwestycji.
Montaże realizują do 30 dni, natomiast w opcji „Montaż Express” ten czas skrócony jest do 14 dni.
Cena instalacji fotowoltaicznej
Firma przygotowuje indywidualną ofertę dopiero po rozmowie telefonicznej z potencjalnym klientem. Nie przesyła szacunkowej wyceny na maila, dopóki nie przeprowadzi wstępnej rozmowy przez telefon.
Na stronie internetowej nie ma kalkulatora, w którym można wyliczyć orientacyjny koszt, brakuje też cennika.
Nasi czytelnicy informują, że za instalację o mocy 5,18 kWp musieli zapłacić około 26 000 zł. Cena taka to mieści się w średniej rynkowej dla takiej wielkości instalacji. Biorąc pod uwagę długość i warunki gwarancji, ofertę wstępnie można uznać za atrakcyjną.
Revolt Energy – warunki gwarancji i serwisu
Gwarancja Całkowita na fotowoltaikę oznacza, że Revolt przejmuje na siebie cały ciężar reklamacyjno-serwisowy. Obejmuje ona wszystkie elementy instalacji i wszystkie przypadki zgłoszeń, jakie mogą pojawić się ze strony Klienta. Wraz z Gwarancją całkowitą, klient dostaje także 30 lat gwarancji na produktywność paneli, 20 lat gwarancji na panele jako produkt oraz 15 lat gwarancji na konstrukcję. Gwarancja udzielana jest w standardzie, nie jest dodatkowo płatna.
Więcej o warunkach gwarancji przeczytasz tutaj – KLIK.
Opinie klientów firmy Revolt Energy
Firma istnieje dopiero od kilku miesięcy, w internecie nie ma więc wielu opinii na jej temat. W serwisie Google posiada 23 opinie z średnią 4,3 gwiazdki, w większości są one pozytywne. Klienci doceniają partnerskie podejście do klienta, rzetelne informacje oraz szybki i sprawny montaż. Niektórzy zauważają, że cena jest konkurencyjna, a montowany sprzęt dobrej jakości, więc inwestycja jest opłacalna.
Na wiele z komentarzy właściciel firmy odpowiada osobiście.
Revolt Energy – montaż i przykładowe realizacje
Revolt Energy – nasza ocena
Cena / Jakość komponentów: 4/5
Pojedyncze opinie klientów dotyczące ceny w stosunku do jakości komponentów są pozytywne. Jakość jest dobra, a cena jest konkurencyjna. Brakuje jednak choć wstępnej informacji o kosztach na stronie internetowej lub przy pierwszym mailowym kontakcie.
Obsługa klienta: 4/5
Klienci chwalą kontakt z konsultantami, rozmowa z nimi jest merytoryczna i rzeczowa. Klienta traktują jak partnera.
Odpowiedzią na wysłanie maila z prośbą o przesłanie oferty i wstępną wycenę, jest prośba o pozostawienie telefonu kontaktowego, aby doradca mógł zadzwonić. Dla niektórych klientów brak wstępnej wyceny przesłanej na maila może być jednak powodem do zaniechania kontaktu.
Doświadczenie 3/5
Firma działa w branży dopiero od kilku miesięcy, stoi za nią jednak firma-matka – Blachotrapez – z dużym doświadczeniem na rynkach polskich i europejskich.
Warunki i realizacja gwarancji 5/5
Bardzo dobre i długie okresy gwarancyjne. Dodatkowo w ofercie: Gwarancja Moc Słońca, czyli gwarancja uzysku energii elektrycznej na poziomie 90% przez okres 10 lat oraz Gwarancja Całkowita na wszystkie elementy instalacji i wszystkie przypadki zgłoszeń, jakie mogą pojawić się ze strony Klienta, a które Revolt Energy rozpatrzy i zajmie się ich naprawą lub wymianą.
Szybkość realizacji 5/5
Nasi czytelnicy twierdzą, że zazwyczaj montaż instalacji był sprawny i bezproblemowy – czas oczekiwania to kilkanaście dni.
Revolt Energy – podsumowanie
To nowy gracz na rynku, istnieje od kilku miesięcy, zyskał już jednak pierwszych zadowolonych klientów. Aby przyciągnąć ich jak najwięcej firma oferuje dłuższe okresy gwarancyjne, a także bezpośrednio zajmuje się obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Posiada też kompleksową ofertę – instalacje fotowoltaiczne uzupełnić można o magazyny energii (których wbrew pozorom nie oferuje każdy instalator) oraz pompę ciepła. Mimo, że za Revolt Energy stoi jedna z większych i bardziej doświadczonych polskich firm to krótki staż w branży i skrótowo przedstawiona oferta firmy na stronie internetowej może powstrzymywać wielu klientów przed nawiązaniem współpracy.
Jaka jest Wasza opinia na temat usług firmy? Zapraszamy do oceniania i komentowania.
Jestem na etapie realizacji czekam juz 5tygodni i dopiero dotarły komponety a w umowie jest 5 tygodni na skończenie montażu.
Jak na razie to bardzo źle to wygląda i ciągle musze sam dzwonic o jakieś info. bardzo zła opieka przedstawicuela i tp.
Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam i przestrzegam przed tą firmą. Szczerze sił brak już ile błędów tą firmą popełniła w dostawie elementów. Trzy razy miał byś montaż i zawsze czegoś brakuje. Ludzie naprawdę niekompetentni i nieuczciwi zwodzą i przerzucają problem na siebie nawzajem. O profesjonalizmie o którym zapewniają nawet nie ma o czym mówić. Wszystko fajnie na początku. Same frazesy i piękne słówka które z prawdą nie idą w parze. Do tej pory nie mam skończonego montażu który miał być do końca marca. Dziś prawie koniec kwietnia i nic.
Nie polecam. Po montażu kamień w wodę. Nawet dotacji nie załatwili albo załatwili na siebie bo prośba o przesłanie złożonych dokumentów to zwodzenie przez kilka miesięcy. Kontakt straszny i te obietnice że zadzwonią , masakra. Sprawdzanie ile wyprodukowane i jak chodzi przez aplikację nie działa . Inwestora mają głęboko w d…. . Nigdy więcej firmy Revolt . Omijajcie szerokim łukiem.
Witam Serdecznie.
Całkowicie nie polecam tej firmy. A pozytywne opinie chyba piszą sami o sobie bo z kim rozmawiam, to każdy ich odradza. Przestrzegam wszystkich, którzy chcą z nimi współpracować – wyjątkowo niesolidna firma.
– naciąganie klienta przez przedstawicieli, obiecywanie dopłat i innych profitów co później okazuje się nieprawdą, nagminne nieodbieranie telefonów
– korzystanie z niekompetentnej firmy podwykonawczej, która partoli robotę, notoryczne nieodbieranie telefonów, brak możliwości umówienia terminu wykonania instalacji czy serwisu
– serwis gwarancyjny w ogóle nie istnieje – nie dajcie się nabrać na ściemę o kilkunastu latach gwarancji ja nie mogę się doprosić żeby naprawili instalacje fotowoltaiczną od kilku miesięcy
– niekompetentna i arogancka obsługa klienta, przerzucanie spraw na innych, brak możliwości dodzwonienia się
– komponenty wątpliwej jakości – awarie instalacji non stop
Gdyby były oceny zero dla tej firmy, dla podwykonawcy z pseudo serwisem to i tak za dużo. Weźcie kogokolwiek tylko nie ich. NIE POLECAM!
Mógłbym napisać epopeje o niepowodzeniach Revolt Energy. Zamówiona instalacja PV listopad 2021 umowa wszystko zapłacone od ręki, montaż luty 2022 ( w 30 dni zapewniamy kompleksowo usługę ) w Enea wszystko ja załatwiłem bo te łamagi jakby się za to wzięły to nigdy bym nie zdążył przed marcem, do dzisiaj mimo zgłoszenia nie sparowane urządzenie online, a zapewniali że będą to monitorować i łapać usterki – bujda jedna wielka. Teraz drugi ananasek PC umowa w maju 2022, opłacone do końca lipca wszystko, a montaż listopad 2022 – tylko i wyłącznie przez mój nacisk na firmę i szereg maili do Blachotrapez, prezesów etc. że sprawa do sądu kierowana i że poinformuję UOKiK o tych ich praktykach. To się szybko odezwali, że zaraz kompleksowo zrobimy wszystko. Ogólnie po montażu zgłoszony przeciek 4 tydzień czekam na ekipę. Aneks do umowy zawarty na glikol (2000 zł), bo w standardowej cenie wodę proponują do PC – kpina – już kolejny raz uzupełniłem na swój koszt. Ogólnie patologia handlowa – nie wspomnę o kontakcie, że nie odpowiadają na maile, zwodzą, że robią wszystko i zaraz oddzwonią i kamień w wodę. Nawet sami pracownicy sugerują, żeby zgłaszać reklamację i dochodzić swojego. Z tym poleceniem też szwindel jeden wielki. Ogólnie mataczenie i działanie na zasadzie „a może się zniechęci klient do zatruwania nam życia i sobie odpuści”. Kwestia rozliczenia dofinansowania „Czyste Powietrze” to już wg. ręce opadają i też połowę roboty ja za nich w funduszu wykonałem i do tej pory nie wysłali nawet wniosku o wypłatę. Po doświadczeniach z firmą jeden wniosek – sprawa będzie miała finał przed sądem i równolegle poinformuję odpowiednie instytucję o tej patoli.
Podsumowując:
– nie polecam, a wręcz ODRADZAM wszelakie usługi tej firmy !!!
Wybierz każdą inną tylko nie Revolt Energy.
ale się żółć wylewa…. ceny faktycznie nie są najniższe, terminy troche zależą od szczęścia, ale żeby cisnąć po obsłudze klienta albo gwarancji to troche mi śmierdzi
OK. nie ma się do czego doczepić
czytam opinie i nie wiem, czy o tej samej firmie mówimy; remontowałem dach – wszystko cacy; zakładałem instalacje – wszystko cacy; dokładałem – pompę – również, dlatego gorąco polecam